Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje, zwroty i gwarancje

Zwrot bez podania przyczyny.

Klient posiada prawo do odstąpienia od Umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru zakupionego w ramach Umowy. Klient deklaruje wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy poprzez sporządzenie i wysłanie oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie można pobrać pod adresem: ftp://ftp.mowik.pl/Oswiadczenie-o-odstapieniu-od-umowy%20dico.pdf Oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną na poniższy adres: DICO S.C. Garncarska 19/1 31-114 Kraków lub w formie elektronicznej na następujący adres e-mail:biuro@mowik.pl. Termin oświadczenia uznaje się jako dotrzymany, jeżeli data wysłania oświadczenia na jeden ze wymienionych wcześniej adresów zawiera się w okresie 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowę uważa się za niezawartą. Wszystko to, co strony świadczyły w ramach odstępowanej umowy podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na następujący adres: DICO S.C. Garncarska 19/1 31-114 Kraków. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi. W przypadku realizacji zwrotu towaru, Klienta ma obowiązek:

  • załączyć do zwracanych towarów oryginał, bądź kopie dokumentu sprzedaży (faktury lub paragon).
  • zabezpieczyć dokładnie paczki ze zwracanymi towarami, w przypadku zwrotu za za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmy kurierskiej.
  • zwrócić towary nabyte w kompletnej postaci – załączając wszelkie gratisy, akcesoria dodatkowe, instrukcje, dokumentacje, karty gwarancyjne

Wyłączenie prawa do odstąpienia od Umowy. Konsumentowi zgodnie z art 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a) jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę

g) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

 

Reklamacje.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu . Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny odesłania towaru. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

Gwarnacje.

Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.

W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl